psycho-peanuts

Alla inlägg under oktober 2012

Av Psycho Peanuts - 28 oktober 2012 18:23

Ehe jag hittade en representabel bild av Potatisen!

 

Av Psycho Peanuts - 28 oktober 2012 18:14

Jag kom just på att vi inte har lagt upp bilder på oss....


WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!

Av Psycho Peanuts - 28 oktober 2012 18:09


Uuuuu Ärtan här Potatisen har blivit ihop och hon vågade inte säga det face-to-face till mig....BUUUUHUUUUUUU!

Nu blev man ju nästan sårad....


//Ärtan

Av Psycho Peanuts - 28 oktober 2012 18:02

just nu låter stella som en fluga i min hörlur... och för 5 minuter å 28 sekunder sen blev jag ihop med niklas lundström..

//Potatisen

Av Psycho Peanuts - 9 oktober 2012 18:35

Hej på er alla mänskliga människor. förutom stella, för hon är omänsklig. Idag var jag i skolan (surprise) och hade det tråkigt. hade hissaprov som gick mot rumpan, muu. och idag var det meningen att jag skulle till tandläkarn, och så vare dörren låst, och storhjärning som jag är ringde jag inte på nån "summer" . nu är alla jette arga på mej, tandläkarn ringde till mig och min mamma och jag hatar tandläkare!! dom vet aldrig vad dom talar om och ååååh! ja e så¨störd på allt och alla nu, vill bara gömma mej under min säng, men då sku stella komma å söka fram mej, fö hon vill int att ja försvinner. . imorgon hussssssssaaaaaa, vi ska tala om mej, alltså potatisar. och tandläkarn kommer säkert imoron å skäller ut mj men whatever, då bajsar ja på henne bara. men tjheeenixxeeeen nu sticker jaaaaag. h'älsningar frälsningar potatisen.

Av Psycho Peanuts - 7 oktober 2012 19:47

Goddag och välkomna till vår blogg!

Vi är tre vänner som bor i en liten stad i södra Finland. Vi har en klubb som heter Psycho Peanuts, eller PP. Jag som skriver nu heter Stella men mitt klubbnamn är Ärtan. jag vet inte varför jag kallas så, men ändå. Så finns det Vilma som har klubbnamnet Banana, och malin, eller Potatisen. Jag vet inte hur vår klubb startade, men nu finns det en blogg om oss också...

Här kommer vi lägga upp bilder och videos om när vi träffas.

Typ.

Och så vet man vem som skriver så här:


Ärtan (jag) skriver med den här fina, svarta färgen,

Potatisen skriver med den här lila färgen,

och Banana skriver med den här snorgröna färgen, som hon beskriver den.


Det skulle ha kommit en film idag, men den vill inte ladda upp sig själv...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, vi är tre små typer som bor i en liten stad i södra Finland. Här får ni läsa om våra fabulösa liv. Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards