psycho-peanuts

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

Rubrik saknas

Av Psycho Peanuts - 7 oktober 2012 19:47

Goddag och välkomna till vår blogg!

Vi är tre vänner som bor i en liten stad i södra Finland. Vi har en klubb som heter Psycho Peanuts, eller PP. Jag som skriver nu heter Stella men mitt klubbnamn är Ärtan. jag vet inte varför jag kallas så, men ändå. Så finns det Vilma som har klubbnamnet Banana, och malin, eller Potatisen. Jag vet inte hur vår klubb startade, men nu finns det en blogg om oss också...

Här kommer vi lägga upp bilder och videos om när vi träffas.

Typ.

Och så vet man vem som skriver så här:


Ärtan (jag) skriver med den här fina, svarta färgen,

Potatisen skriver med den här lila färgen,

och Banana skriver med den här snorgröna färgen, som hon beskriver den.


Det skulle ha kommit en film idag, men den vill inte ladda upp sig själv...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Psycho Peanuts - 30 december 2012 22:11


aa men tjaa just nu är det ungefär 25 timmar kvar av 2012:3 dramatiskt nog.. men har nu ingen aning vad jag skall blogga om, ty jag bara fick lust att blogga. om 4 dagar börjar skolan igen, jihuuu sarkasm:3 men nu tänker jag skriva mina nyårslö...

Av Psycho Peanuts - 29 december 2012 22:31

                                                                                                                                                          ...

Av Psycho Peanuts - 29 december 2012 22:26

tjabba slembobbar! springer ni me era armar? socialt som det är så sitter jag fastklistrad vid youtube och bästaste william spetz:) jag blir dissad av stella, + många fler eftersom jag har 5 pojkvänner som råkar vara medlemmar i one direction som sna...

Av Psycho Peanuts - 17 november 2012 15:23

alltså de så meningslöst fö ja vet int va ja ska skriva om... :) joooo... altsååå..............................................hejdååå
åååååå :) ...

Av Psycho Peanuts - 28 oktober 2012 18:23


Ehe jag hittade en representabel bild av Potatisen!  

Presentation

Hej, vi är tre små typer som bor i en liten stad i södra Finland. Här får ni läsa om våra fabulösa liv. Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards